dilluns, 28 de gener del 2008

El Fill Del Sorro demana ajuda!!!!

Després de 100 entrades en la vesprada en que he fet public el blog, sols a quina castalla volem (puntxa) , m'han fet reflexionar de com enfocar el blog.




La meva idea es que el blog estiga viu, amb constant evolució, que entres al migdia, i al tornar a la nit tingues ganes de tornar a entrar, amb l'ansietat per trobar segur una nova "sospresa".

M'agradaria que per a poder conseguir esta vitalitat, m'envieu al meu correu, el_fill_del_sorro@hotmail.com , qualsevol informació que trobeu i penseu: "d'astó te que anterase el fill de....... El Sorro"

Això si, recordeu que soc El Fill Del Sorro, i ja coneixeu meva tasca de superheroitocacollons rollo-hibrid House/losantos. El que "robaba als rics per a repartir-ho entre els pobrets" era el robin jud, i a Castalla, dels pobrets ja s'encarrega Maria Isidora (d'administrar, gran faena fa i poc reconeguda)