dissabte, 7 de juny del 2008

En Castalla, quan ens foten, ja no callem!!!

El Ayuntamiento de Castalla veta a dos grupos de rock una actuación en la Trobada d´Escoles (Diari INFORMACION)
La noticia arriba a Valencia, el diari Levante en la edició del cap i casal ho publica amb foto i tot!!

Com ja en tenim prou, i ja estem farts de tragar, i el tema de la censura/rabieta del senyor alcalde ens ha fet rebentar, esta vesprada, els dos grups censurats, acompanyats per components d'altres grups del poble i de molts amics, ens hem reunit en un parc molt prop d'on es cel.lebrava la trobada, per a tocar i cantar.

Pellikana i Entelèkia han estat acompanyats per membres de Ansiedad, Triple 15, Iguana Rock Band, Kashmir, Canal Blues, La Banda Fuig, Disidencia i algun dolçainer de El Sogall.

Nomes tocar i cantar,
que es el que volien fer aquests musics i no els han deixat, i sense insults, sense gresca, sense una veu mes alta que altra, que es el que esperaven els del consistori.

Ha estat un acte de protesta, i també una lliçó de educació i de respecte, contestant al consistori amb música, quan aquest ens etiqueta de radicals i violents.

Hem estat tocant i cantant, amb samarretes amb el lema "no a la censura musical, llibertat d'expressió", i se'ns han posat els pels de punta desprès de tant recolzament i tant "estem amb vosaltres" que hem rebut.

El que ha passat hui no sols afecta a aquestos dos grups, ens afecta a tots els que fem música i a tots els que tenen la il·lusió de fer-la qualsevol dia. Crea un precedent molt greu. D'ara en avant cap local ni entitat organitzarà cap concert, per por a que el senyor alcalde cancel·le l'acte o coaccione amb qualsevol llei que li vinga en gana.

Sempre s'ha dit que "en Castalla, si et foten calla", però ja no es així, estem farts de que ens foten i ja no anem a callar.

Al Tall te una lletra que diu: "quan mes curt ens lliguen, mes perill tindran, paseu-me la bota i seguiu tocant...", i pareix ser que el senyor alcalde s'ha quedat sense corda, just en el moment que mes ganes tenim nosaltres de tocar.

DES DE HUI, TOTS SOM PELLIKANA I ENTELEKIA!!!

11 comentaris:

jordi kukat ha dit...

Molt bó el escrit! Xe!!! No anem a Callar-nos!!
Castelludes, Castelluts...A LA BATALLA! A LA BATALla!!

Per favor, a vegades ho pense....sap l'home eixe que tenim com alcalde la merda que està tirant-se ell soles? joder, es que es pa cagar-se... NI en temps de Franco!

Anònim ha dit...

Deurieu d'obrir els ulls, a mi personalment em te igual el que feu, pero, hi ha molta gent al poble que vos veu con uns maleantes i uns ganduls i mentre estiga eixa gent el alcalde es sentira respaldat per a fer el que fa, cantar a la plaçeta i pegarse palmadetes en l'esquena esta molt be i queda de maravilla, pero, realment no feu res per a millorar, nomes que queixarvos de tot i aixo es lo que veu la major part de la gent que sou uns queixons, vamos uns tocapilotes i no vos faran cas mai, se que no lo que voleu sentir, pero, es la realitat, lo que fa el alcalde u fa, perque la majoria del poble el apoya, encara que siga ilegal, salut per a tots

Toni

el fill del sorro ha dit...

Jo estic cansat de fer coses i que em diguen que no faig res. Estic fart de que no em façin cas mai.

Així que he decidit ser un tocapilotes.

Anònim ha dit...

Jo tanbé sóc un gandul i un maleante, però un ignorant no.
Jo també sóc pellikana i entelèkia.

el fill del sorro ha dit...

ui ui ui, estan entrant-me ganes de fer censura, rollo torquepana...

Vaig a vore si "me sen pasa"... si no...

En 20 minuts ho borre tot, aig a fer sensura hasta en els meus comentaris...

Des de hui el blog es dirà:

MIS COJONES SON CLAVELES

Anònim ha dit...

Toni, xeeeeee
Els collons no ho se...però a mi m'encanta tocar el saxo, la guitarra i cantar un poquet...que tenim que fer si no m'hos deixen...Pos "tocar els collons", no m'hos queda altre remei, pense jo...

Anònim ha dit...

Donc si ell ens veu uns ganduls, que vaja a l´obra i veja fen faena a algun membre dels grups o que vaja a les fabriques on fan faena aquestos i no cobren 4600 € al mes.
Axina que la gent pense el que vullga, qui te que obrir els ulls es ell.

Anònim ha dit...

Contestant a Toni:

les lleis están, precisament, per a defendre-ns de la dictadura de la majoria.

que la majoria decidisca penjar al negre, no vol dir que això siga just...

xavi el sek

Anònim ha dit...

Así el més gandul de tots sok jo, i ke? a vore si pa una cosa k nia pa' la kual jo no sok gandul, tokar amb els amiks, i no ens deixen fer-la xk som uns ganduls, això és una paradoja no? donks bé, deixant de banda el tokar jo ja ni sok pellikana, ni sok entelèkia, ni sok gandul: SOK UN TOKAPILOTES, i pot ser si preguntes a HOMER també un desaprensiu, però orgullòs de ser-ho i me´s a este poble.
VISCA ELS DESAPRENSIUS KE LLUITEN EN CONTRA DEL PANETISME, VISCA!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola, tens un blog que dóna gust veure, sobretot si acabes d´escoltar el NODO de Paco Navarro, jajaja!!! Bé, jo per salut mental fa anys que no l´escolte, preferisc informació lliure, que almenys en internet en puc trobar. NO A LA CENSURA. TOTS SOM PELLIKANA I ENTELÈKIA!!! Visquen els PPCC lliures!!!

Anònim ha dit...

WWW.CASTALLANOCALLA.BLOGSPOT.COM